« terug naar vorige pagina

Tip of klacht melden

Wij doen ons uiterste best om goede huisartsenzorg te verlenen. Mocht u toch ontevreden zijn over de verleende service en zorg of over de bejegening door een praktijkmedewerker, laat het ons dan weten. Alleen dan kunnen wij daar iets aan doen en er voor zorgen dat onze zorg voor de patiënten verbetert. U kunt ons direct aanspreken, maar u kunt ook gebruik maken van het onderstaand klachtenformulier.

De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.

Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Als u tevreden bent over onze dienstverlening, dan horen wij dat natuurlijk ook graag via info@huisartsenwouters.nl.

 

 

Klachtenformulier

  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk


    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.